Standardowo, gdy ty klikałeś link do następnej strony, to ja w tym czasie zdążyłem umyć części gaźnika w myjce ultradźwiękowej, oddać części do ocynku oraz kupić zestaw naprawczy. Możemy zatem dostarczyć ci frajdy patrzenia jak składam gaźnik. Zacznę od osi przepustnic.
![](img/008_001.jpg)
Zmontowałem. Znalazłem nawet nową, taką małą, zawleczkę.
![](img/008_002.jpg)
Składam też mechanizm napędu przepustnic.
![](img/008_003.jpg)
Złożone. Przygotowałem płytki przepustnic.
![](img/008_004.jpg)
I je przykręciłem, zwracając uwagę, żeby pracowały lekko i płynnie, ale żeby szczelnie zamykały przeloty.
![](img/008_005.jpg)
Do dysz powietrza wziąłem nowe podkładki miedziane. Ważne, żeby wkręcić dysze tam, gdzie trzeba, bo są dwie różne.
![](img/008_006.jpg)
Przykręciłem też resztę rzeczy po obu stronach gażnika.
![](img/008_007.jpg)
Przygotowałem wszystko, co montuje się od góry, ale mi się ostrość nie złapała.
![](img/008_008.jpg)
Wkręciłem dysze i założyłem pompkę przyśpieszacza.
![](img/008_009.jpg)
Złożę teraz pokrywę - mam nowy zaworek iglicowy.
![](img/008_010.jpg)
I gotowe. Niestety nowego filterka w zestawie naprawczym nie było, ale domyłem ile się dało ten, a i tak przed gaźnikiem dam zewnętrzny filtr paliwa.
![](img/008_011.jpg)
Zawsze warto porównać stare uszczelki z nowymi - tu zauważyłem, że nie ma w nowej uszczelce jednego otworka, który jest potrzebny.
![](img/008_012.jpg)
Brakujący otworek wydziubałem.
![](img/008_013.jpg)
Założyłem uszczelkę i mogę założyć pokrywkę gaźnika.
![](img/008_014.jpg)
Założona i przykręcona.
![](img/008_015.jpg)
Zajmę się teraz mechanizmem ssania.
![](img/008_016.jpg)
Złożony.
![](img/008_017.jpg)
I gaźnik gotowy. Wygląda ładnie, mam nadzieję, że i działać będzie dobrze... :).
![](img/008_018.jpg)
![](img/008_019.jpg)
![](img/008_020.jpg)
![](img/008_021.jpg)
![](img/008_001.jpg)
Zmontowałem. Znalazłem nawet nową, taką małą, zawleczkę.
![](img/008_002.jpg)
Składam też mechanizm napędu przepustnic.
![](img/008_003.jpg)
Złożone. Przygotowałem płytki przepustnic.
![](img/008_004.jpg)
I je przykręciłem, zwracając uwagę, żeby pracowały lekko i płynnie, ale żeby szczelnie zamykały przeloty.
![](img/008_005.jpg)
Do dysz powietrza wziąłem nowe podkładki miedziane. Ważne, żeby wkręcić dysze tam, gdzie trzeba, bo są dwie różne.
![](img/008_006.jpg)
Przykręciłem też resztę rzeczy po obu stronach gażnika.
![](img/008_007.jpg)
Przygotowałem wszystko, co montuje się od góry, ale mi się ostrość nie złapała.
![](img/008_008.jpg)
Wkręciłem dysze i założyłem pompkę przyśpieszacza.
![](img/008_009.jpg)
Złożę teraz pokrywę - mam nowy zaworek iglicowy.
![](img/008_010.jpg)
I gotowe. Niestety nowego filterka w zestawie naprawczym nie było, ale domyłem ile się dało ten, a i tak przed gaźnikiem dam zewnętrzny filtr paliwa.
![](img/008_011.jpg)
Zawsze warto porównać stare uszczelki z nowymi - tu zauważyłem, że nie ma w nowej uszczelce jednego otworka, który jest potrzebny.
![](img/008_012.jpg)
Brakujący otworek wydziubałem.
![](img/008_013.jpg)
Założyłem uszczelkę i mogę założyć pokrywkę gaźnika.
![](img/008_014.jpg)
Założona i przykręcona.
![](img/008_015.jpg)
Zajmę się teraz mechanizmem ssania.
![](img/008_016.jpg)
Złożony.
![](img/008_017.jpg)
I gaźnik gotowy. Wygląda ładnie, mam nadzieję, że i działać będzie dobrze... :).
![](img/008_018.jpg)
![](img/008_019.jpg)
![](img/008_020.jpg)
![](img/008_021.jpg)