Części stalowe wróciły ocynkowane, części gaźnika ze ZnAlu umyłem i w zakamarkach z zewnątrz delikatnie wypiaskowałem, żeby doczyścić. Kupiłem też zestaw naprawczy.
Zacząłem jakoś tak z przyzwyczajenia od podstawy gaźnika i przepustnic.
Poskładałem i wyregulowałem przepustnice. Istotna jest ich synchronizacja.
Następnie główny korpus gaźnika. Ta przekładka po lewej nie jest nowa, tylko doczyszczona :)
Korpus przykręciłem do podstawy, ważne, żeby równomiernie dokręcić.
Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza miał już dość stwardniałą uszczelkę - to te smętne czarne resztki pośrodku. Dostanie nowy oring.
Zamontowany, część dysz już wyczyszczona i wkręcona. Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza trzeba jeszcze wyregulować.
Następnie dysze paliwowe. Ważne jest doczyszczenie wewnętrznej ich części.
Potem pływak z nowym zaworkiem iglicowym.
Kolejna membranka (anti-stall valve).
Zaczyna to przypominać gaźnik.
Membranka zaworu mocy i małe dysze w korpusie.
Założony filterek paliwa i jego pokrywka.
Zmontowałem róznież mechanizm ssania i przykręciłem go do pokrywy gaźnika. Założona jest również ośka i klapki ssania.
Po sprawdzeniu poziomu paliwa w komorze pływakowej i regulacji pompki przyśpieszacza i jej wtryskiwacza można założyć pokrywę gaźnika.
Teraz można wstępnie wyregulować mechanizmy ssania. Resztę regulacji trzeba wykonać już na silniku.
Póki co gaźnik gotowy do użycia.
Zacząłem jakoś tak z przyzwyczajenia od podstawy gaźnika i przepustnic.
Poskładałem i wyregulowałem przepustnice. Istotna jest ich synchronizacja.
Następnie główny korpus gaźnika. Ta przekładka po lewej nie jest nowa, tylko doczyszczona :)
Korpus przykręciłem do podstawy, ważne, żeby równomiernie dokręcić.
Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza miał już dość stwardniałą uszczelkę - to te smętne czarne resztki pośrodku. Dostanie nowy oring.
Zamontowany, część dysz już wyczyszczona i wkręcona. Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza trzeba jeszcze wyregulować.
Następnie dysze paliwowe. Ważne jest doczyszczenie wewnętrznej ich części.
Potem pływak z nowym zaworkiem iglicowym.
Kolejna membranka (anti-stall valve).
Zaczyna to przypominać gaźnik.
Membranka zaworu mocy i małe dysze w korpusie.
Założony filterek paliwa i jego pokrywka.
Zmontowałem róznież mechanizm ssania i przykręciłem go do pokrywy gaźnika. Założona jest również ośka i klapki ssania.
Po sprawdzeniu poziomu paliwa w komorze pływakowej i regulacji pompki przyśpieszacza i jej wtryskiwacza można założyć pokrywę gaźnika.
Teraz można wstępnie wyregulować mechanizmy ssania. Resztę regulacji trzeba wykonać już na silniku.
Póki co gaźnik gotowy do użycia.