Części stalowe wróciły ocynkowane, części gaźnika ze ZnAlu umyłem i w zakamarkach z zewnątrz delikatnie wypiaskowałem, żeby doczyścić. Kupiłem też zestaw naprawczy.

Zacząłem jakoś tak z przyzwyczajenia od podstawy gaźnika i przepustnic.

Poskładałem i wyregulowałem przepustnice. Istotna jest ich synchronizacja.

Następnie główny korpus gaźnika. Ta przekładka po lewej nie jest nowa, tylko doczyszczona :)

Korpus przykręciłem do podstawy, ważne, żeby równomiernie dokręcić.

Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza miał już dość stwardniałą uszczelkę - to te smętne czarne resztki pośrodku. Dostanie nowy oring.

Zamontowany, część dysz już wyczyszczona i wkręcona. Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza trzeba jeszcze wyregulować.

Następnie dysze paliwowe. Ważne jest doczyszczenie wewnętrznej ich części.

Potem pływak z nowym zaworkiem iglicowym.

Kolejna membranka (anti-stall valve).


Zaczyna to przypominać gaźnik.

Membranka zaworu mocy i małe dysze w korpusie.

Założony filterek paliwa i jego pokrywka.

Zmontowałem róznież mechanizm ssania i przykręciłem go do pokrywy gaźnika. Założona jest również ośka i klapki ssania.


Po sprawdzeniu poziomu paliwa w komorze pływakowej i regulacji pompki przyśpieszacza i jej wtryskiwacza można założyć pokrywę gaźnika.

Teraz można wstępnie wyregulować mechanizmy ssania. Resztę regulacji trzeba wykonać już na silniku.
Póki co gaźnik gotowy do użycia.






Zacząłem jakoś tak z przyzwyczajenia od podstawy gaźnika i przepustnic.

Poskładałem i wyregulowałem przepustnice. Istotna jest ich synchronizacja.

Następnie główny korpus gaźnika. Ta przekładka po lewej nie jest nowa, tylko doczyszczona :)

Korpus przykręciłem do podstawy, ważne, żeby równomiernie dokręcić.

Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza miał już dość stwardniałą uszczelkę - to te smętne czarne resztki pośrodku. Dostanie nowy oring.

Zamontowany, część dysz już wyczyszczona i wkręcona. Wtryskiwacz pompki przyśpieszacza trzeba jeszcze wyregulować.

Następnie dysze paliwowe. Ważne jest doczyszczenie wewnętrznej ich części.

Potem pływak z nowym zaworkiem iglicowym.

Kolejna membranka (anti-stall valve).


Zaczyna to przypominać gaźnik.

Membranka zaworu mocy i małe dysze w korpusie.

Założony filterek paliwa i jego pokrywka.

Zmontowałem róznież mechanizm ssania i przykręciłem go do pokrywy gaźnika. Założona jest również ośka i klapki ssania.


Po sprawdzeniu poziomu paliwa w komorze pływakowej i regulacji pompki przyśpieszacza i jej wtryskiwacza można założyć pokrywę gaźnika.

Teraz można wstępnie wyregulować mechanizmy ssania. Resztę regulacji trzeba wykonać już na silniku.
Póki co gaźnik gotowy do użycia.





