Na zdjęciu widać ile zostało odchudzone koło zamachowe. Może i momentu nieco to odejmie, ale i pozwoli się swobodnie wkręcać temu silnikowi, a o to przecież chodzi - głównie wyższe obroty będą używane, mimo takiego, a nie innego wałka.
Następnie złożone zostało sprzęgło, na nowych elementach, od silnika o pojemności 2000cm3, żeby dawało radę z mocniejszym silnikiem. Miejmy nadzieję, że rzeczywiście będzie on mocniejszy :)
Ponieważ Michał wkładał (a ja mu nieco w tym pomagałem) silnik pod mocną presją czasu (Puchar Capri wkrótce, a jeszcze silnik dotrzeć trzeba), to nie ma zdjęć. W każdym razie wyszło tak:
Po ogarnięciu kilku drobiazgów wzięliśmy się za odpalenie silnika i ułożenie wałka rozrządu (stąd praca silnika przy 2000obr/min).
Następnie Michał dopracował szczegóły już u siebie, pojeździł, żeby dotrzeć silnik i pojechał na Puchar Capri 2012. Poniżej filmik ekipy rally video (www.rallyvideo.prv.pl):
I filmiki z poszczególnych przejazdów z wewnątrz auta dla bardziej zainteresowanych: