W przekładni kierowniczej musiałlem wymienić tulejkę od strony pasażera. Oczywiście nigdzie nie jest to dostępne, więc została dotoczona.



Po dorobieniu tulejki mogłem już przygotować wszystko, co mieści się w przekadni kierowniczej.



Najpierw włożyłem wałek idący od strony kolumny kierowniczej.



Następnie listwę zębatą i kamień ją trzymający. Teraz tylko muszę ułożyć na miejscu te wszystkie podkładki.



Maglownica złożona. Przygotowałem uchwyty ją mocujące w nadwoziu.



Złożone. Nasmarowałem oczywiście całość nowym smarem.



Następne będę zakładał drążki kierownicze. Trochę części jest do tego potrzebne. Drążki pomalowałem w tym miejscu, gdzie nie są osłonięte gumą.



Drążki przykręcone. Teraz osłony.



Zapomniałem dokupić cybanty, więc na razie ich nie będzie. Nakręciłem za to nakrętki kontrujące końcówki drążków.



Same końcówki pomalowałem, żeby zaraz nie zardzewiały.