Taki gaźnik do mnie trafił do regeneracji. Pochodzi z Saaba Sonetta z silnikiem V4 1,7l. Stan ogólny niezły, nie jest jakoś szczególnie brudny.
![](img/001_001.jpg)
![](img/001_002.jpg)
![](img/001_003.jpg)
![](img/001_004.jpg)
Zdjąłem górną pokrywkę i bimetal ssania z obudową.
![](img/001_005.jpg)
Rozmieniłem na drobne :)
![](img/001_006.jpg)
W komorze pływakowej trochę osadu ze starego paliwa.
![](img/001_007.jpg)
Fajne w tym gaźniku jest to, że dość sporo rzeczy jest możliwych do rozkręcenia.
![](img/001_008.jpg)
W pompce przyśpieszacza glut ze starej benzyny. Z czymś takim nie ma to jak działać.
![](img/001_009.jpg)
Co ciekawe, jest to gaźnik z dwiema identycznymi gardzielami, ale otwieranymi nie symetrycznie, a progresywnie.
![](img/001_010.jpg)
Górę gaźnika już rozłożyłem na części.
![](img/001_011.jpg)
Teraz wykręciłem przepustnice.
![](img/001_012.jpg)
I gaźnik rozłożony do ostatniej śrubki.
![](img/001_013.jpg)
![](img/001_001.jpg)
![](img/001_002.jpg)
![](img/001_003.jpg)
![](img/001_004.jpg)
Zdjąłem górną pokrywkę i bimetal ssania z obudową.
![](img/001_005.jpg)
Rozmieniłem na drobne :)
![](img/001_006.jpg)
W komorze pływakowej trochę osadu ze starego paliwa.
![](img/001_007.jpg)
Fajne w tym gaźniku jest to, że dość sporo rzeczy jest możliwych do rozkręcenia.
![](img/001_008.jpg)
W pompce przyśpieszacza glut ze starej benzyny. Z czymś takim nie ma to jak działać.
![](img/001_009.jpg)
Co ciekawe, jest to gaźnik z dwiema identycznymi gardzielami, ale otwieranymi nie symetrycznie, a progresywnie.
![](img/001_010.jpg)
Górę gaźnika już rozłożyłem na części.
![](img/001_011.jpg)
Teraz wykręciłem przepustnice.
![](img/001_012.jpg)
I gaźnik rozłożony do ostatniej śrubki.
![](img/001_013.jpg)