No i gaźnik, który sporo nerwów kosztował Celinę...
![](img/013_001.jpg)
W sumie nie wygląda źle i z zewnątrz i w środku i gładko chodzi. I to mnie zmyliło. Widać jak fajnie był pomalowany. Aby z wierzchu :)
![](img/013_002.jpg)
Mechanizm pompki przyśpieszenia i ssania.
![](img/013_003.jpg)
Grzałka ssania.
![](img/013_004.jpg)
![](img/013_005.jpg)
Ośka klapki ssania
![](img/013_006.jpg)
Gaźnik otworzony, teraz trzeba powyjmować resztę części ze środka :)
![](img/013_007.jpg)
Pływak i mechanizm pompki przyśpieszacza.
![](img/013_008.jpg)
![](img/013_009.jpg)
Dysze i zwężki.
![](img/013_010.jpg)
![](img/013_011.jpg)
I od spodu gaźnika. Trzeba jeszcze zdjąć przepustnice.
![](img/013_012.jpg)
Z przepustnicami był mały problem, bo po wkręceniu śrubek mocujących zostały one fabrycznie zakute. Trochę się z tym namordowałem, ale w końcu udało się zniszczyć tylko śrubki. Ośka i przepustnice ocalały.
![](img/013_013.jpg)
I części składowe mocowania linki gazu.
![](img/013_001.jpg)
W sumie nie wygląda źle i z zewnątrz i w środku i gładko chodzi. I to mnie zmyliło. Widać jak fajnie był pomalowany. Aby z wierzchu :)
![](img/013_002.jpg)
Mechanizm pompki przyśpieszenia i ssania.
![](img/013_003.jpg)
Grzałka ssania.
![](img/013_004.jpg)
![](img/013_005.jpg)
Ośka klapki ssania
![](img/013_006.jpg)
Gaźnik otworzony, teraz trzeba powyjmować resztę części ze środka :)
![](img/013_007.jpg)
Pływak i mechanizm pompki przyśpieszacza.
![](img/013_008.jpg)
![](img/013_009.jpg)
Dysze i zwężki.
![](img/013_010.jpg)
![](img/013_011.jpg)
I od spodu gaźnika. Trzeba jeszcze zdjąć przepustnice.
![](img/013_012.jpg)
Z przepustnicami był mały problem, bo po wkręceniu śrubek mocujących zostały one fabrycznie zakute. Trochę się z tym namordowałem, ale w końcu udało się zniszczyć tylko śrubki. Ośka i przepustnice ocalały.
![](img/013_013.jpg)
I części składowe mocowania linki gazu.
![](img/013_014.jpg)