Mała odskocznia od silnika - Michał przywiózł Elementy układu hamulcowego - pompę, serwo, przewody stalowe. Oprócz tego jeszcze mechanizm zamka maski. Trzeba to wszystko odnowić.
Z serwa wylałem błoto, które było kiedyś płynem hamulcowym w pompie. Czyli mamy pompę do regeneracji, skoro cieknie...
No to rozkładamy.
Potem czyszczenie, odrdzewianie i cynkowanie.
Serwo hamulcowe zostało wypiaskowane, ale ponieważ nie rozkładam go do renowacji, to nie mogę go pomalować proszkowo - membrana wewnątrz zniszczyłaby się. Dlatego maluję na mokro.
Serwo pomalowane już na czarno. Wspornik serwa pomalowany proszkowo.
Składam to w całość.
Niestety już po pomalowaniu proszkowo pompy hamulcowej okazało się, że ma ona wżery na wewnętrznej części. Szukam drugiego korpusu...
Drugi korpus pompy znaleziony, wypiaskowany i pomalowany proszkowo. Teraz muszę ściągnąć zabezpieczenia, wymyć i złożyć to w całość.
Trochę rzeczy w środku jest... Zbiorniczek wymyłem najlepiej jak się dało.
Pompa złożona i przykręcona do serwa.
I gotowe.
Z serwa wylałem błoto, które było kiedyś płynem hamulcowym w pompie. Czyli mamy pompę do regeneracji, skoro cieknie...
No to rozkładamy.
Potem czyszczenie, odrdzewianie i cynkowanie.
Serwo hamulcowe zostało wypiaskowane, ale ponieważ nie rozkładam go do renowacji, to nie mogę go pomalować proszkowo - membrana wewnątrz zniszczyłaby się. Dlatego maluję na mokro.
Serwo pomalowane już na czarno. Wspornik serwa pomalowany proszkowo.
Składam to w całość.
Niestety już po pomalowaniu proszkowo pompy hamulcowej okazało się, że ma ona wżery na wewnętrznej części. Szukam drugiego korpusu...
Drugi korpus pompy znaleziony, wypiaskowany i pomalowany proszkowo. Teraz muszę ściągnąć zabezpieczenia, wymyć i złożyć to w całość.
Trochę rzeczy w środku jest... Zbiorniczek wymyłem najlepiej jak się dało.
Pompa złożona i przykręcona do serwa.
I gotowe.