Wziąłem się też za odświeżenie gaźnika. Źle nie wyglądał, był regenerowany jakiś czas temu, ale musi pasować do resztu silnika.
![](img/009_001.jpg)
![](img/009_002.jpg)
![](img/009_003.jpg)
No i zacząłem to rozkręcać.
![](img/009_004.jpg)
![](img/009_005.jpg)
Takie zdjęcia z zestawem poszczególnych elementów potrzebnych do złożenia danego układu gaźnika bardzo się później przydają przy składaniu :)
![](img/009_006.jpg)
![](img/009_007.jpg)
![](img/009_008.jpg)
![](img/009_009.jpg)
![](img/009_010.jpg)
![](img/009_011.jpg)
![](img/009_012.jpg)
![](img/009_013.jpg)
![](img/009_014.jpg)
![](img/009_015.jpg)
![](img/009_016.jpg)
I cały gaźnik w proszku.
![](img/009_017.jpg)
Przygotowałem śrubki do cynkowania. Każda była oczyszczona mechanicznie. Tu już po powrocie z galwanizerni.
![](img/009_018.jpg)
Jest nowy zestaw naprawczy, można zaczynać składanie.
![](img/009_019.jpg)
![](img/009_020.jpg)
![](img/009_021.jpg)
![](img/009_022.jpg)
Gotowy, śliczny gaźniczek :)
![](img/009_023.jpg)
![](img/009_024.jpg)
![](img/009_001.jpg)
![](img/009_002.jpg)
![](img/009_003.jpg)
No i zacząłem to rozkręcać.
![](img/009_004.jpg)
![](img/009_005.jpg)
Takie zdjęcia z zestawem poszczególnych elementów potrzebnych do złożenia danego układu gaźnika bardzo się później przydają przy składaniu :)
![](img/009_006.jpg)
![](img/009_007.jpg)
![](img/009_008.jpg)
![](img/009_009.jpg)
![](img/009_010.jpg)
![](img/009_011.jpg)
![](img/009_012.jpg)
![](img/009_013.jpg)
![](img/009_014.jpg)
![](img/009_015.jpg)
![](img/009_016.jpg)
I cały gaźnik w proszku.
![](img/009_017.jpg)
Przygotowałem śrubki do cynkowania. Każda była oczyszczona mechanicznie. Tu już po powrocie z galwanizerni.
![](img/009_018.jpg)
Jest nowy zestaw naprawczy, można zaczynać składanie.
![](img/009_019.jpg)
![](img/009_020.jpg)
![](img/009_021.jpg)
![](img/009_022.jpg)
Gotowy, śliczny gaźniczek :)
![](img/009_023.jpg)
![](img/009_024.jpg)
![](img/009_025.jpg)