Tak amała robota w wolne popołudnie - odświeżenie przepustnicy.
Przede wszystkim trzeba ją rozebrać do ostatniej śrubki i wymyć.
Potem malowanie.
Wszystkie części składowe przed czyszczeniem.
I po czyszczeniu. Widać różnicę, co?
Te dwie śrubki warto wkręcić na klej do gwintów, żeby się przypadkiem nie poluzowały.
I gotowe. Wygląda dużo lepiej niż poprzednio.
A tymczasem wróciły śrubki z cynkowania.
Przede wszystkim trzeba ją rozebrać do ostatniej śrubki i wymyć.
Potem malowanie.
Wszystkie części składowe przed czyszczeniem.
I po czyszczeniu. Widać różnicę, co?
Te dwie śrubki warto wkręcić na klej do gwintów, żeby się przypadkiem nie poluzowały.
I gotowe. Wygląda dużo lepiej niż poprzednio.
A tymczasem wróciły śrubki z cynkowania.