Tak amała robota w wolne popołudnie - odświeżenie przepustnicy.

Przede wszystkim trzeba ją rozebrać do ostatniej śrubki i wymyć.

Potem malowanie.

Wszystkie części składowe przed czyszczeniem.

I po czyszczeniu. Widać różnicę, co?

Te dwie śrubki warto wkręcić na klej do gwintów, żeby się przypadkiem nie poluzowały.

I gotowe. Wygląda dużo lepiej niż poprzednio.

A tymczasem wróciły śrubki z cynkowania.

Przede wszystkim trzeba ją rozebrać do ostatniej śrubki i wymyć.

Potem malowanie.

Wszystkie części składowe przed czyszczeniem.

I po czyszczeniu. Widać różnicę, co?

Te dwie śrubki warto wkręcić na klej do gwintów, żeby się przypadkiem nie poluzowały.

I gotowe. Wygląda dużo lepiej niż poprzednio.

A tymczasem wróciły śrubki z cynkowania.
