Silnik po obróbkach (niedużych - honowanie cylindrów wystarczyło żeby zniknęły wszelkie ślady rdzy i zużycia, oprócz tego splanowane zostały płaszczyzny pod głowice) został dokładnie umyty i pomalowany. Kolor jest pomysłem Dreda i wzbudził wiele kontrowersji w garażu :). Aczkolwiek teraz jakoś już wszyscy przywykli i tylko się razem z tego śmiejemy.









Włożyliśmy i przykręciliśmy wał korbowy. Użyliśmy "starych" panewek, bo były w idealnym stanie.


Dred udaje, że nie wie, którą stroną się wkłada tłoki. A tak naprawdę ustawia pierścienie w cylindrze (luzem) do sprawdzenia przerwy na zamku.

Tłoki włożone. Przykręciliśmy pompę oleju - nową.

Po pomalowaniu reszty gratów silnikowych składamy dalej.

W bloku wymieniliśmy też te dwie małe rurki wystające z przodu bloku - stare były mocno skorodowane.

Przygotowana pokrywa rozrządu i koła.

Nieco inaczej niż zwykle - najpierw przykręciliśmy pompę wody do pokrywy rozrządu.

Następnie blacha do bloku i koło zębate wałka rozrządu.

A następnie pokrywa z pompą wody.

Na koniec miska olejowa, żeby zamknąć dół silnika.









Włożyliśmy i przykręciliśmy wał korbowy. Użyliśmy "starych" panewek, bo były w idealnym stanie.


Dred udaje, że nie wie, którą stroną się wkłada tłoki. A tak naprawdę ustawia pierścienie w cylindrze (luzem) do sprawdzenia przerwy na zamku.

Tłoki włożone. Przykręciliśmy pompę oleju - nową.

Po pomalowaniu reszty gratów silnikowych składamy dalej.

W bloku wymieniliśmy też te dwie małe rurki wystające z przodu bloku - stare były mocno skorodowane.

Przygotowana pokrywa rozrządu i koła.

Nieco inaczej niż zwykle - najpierw przykręciliśmy pompę wody do pokrywy rozrządu.

Następnie blacha do bloku i koło zębate wałka rozrządu.

A następnie pokrywa z pompą wody.

Na koniec miska olejowa, żeby zamknąć dół silnika.
