Silnik po obróbkach (niedużych - honowanie cylindrów wystarczyło żeby zniknęły wszelkie ślady rdzy i zużycia, oprócz tego splanowane zostały płaszczyzny pod głowice) został dokładnie umyty i pomalowany. Kolor jest pomysłem Dreda i wzbudził wiele kontrowersji w garażu :). Aczkolwiek teraz jakoś już wszyscy przywykli i tylko się razem z tego śmiejemy.
Włożyliśmy i przykręciliśmy wał korbowy. Użyliśmy "starych" panewek, bo były w idealnym stanie.
Dred udaje, że nie wie, którą stroną się wkłada tłoki. A tak naprawdę ustawia pierścienie w cylindrze (luzem) do sprawdzenia przerwy na zamku.
Tłoki włożone. Przykręciliśmy pompę oleju - nową.
Po pomalowaniu reszty gratów silnikowych składamy dalej.
W bloku wymieniliśmy też te dwie małe rurki wystające z przodu bloku - stare były mocno skorodowane.
Przygotowana pokrywa rozrządu i koła.
Nieco inaczej niż zwykle - najpierw przykręciliśmy pompę wody do pokrywy rozrządu.
Następnie blacha do bloku i koło zębate wałka rozrządu.
A następnie pokrywa z pompą wody.
Na koniec miska olejowa, żeby zamknąć dół silnika.
Włożyliśmy i przykręciliśmy wał korbowy. Użyliśmy "starych" panewek, bo były w idealnym stanie.
Dred udaje, że nie wie, którą stroną się wkłada tłoki. A tak naprawdę ustawia pierścienie w cylindrze (luzem) do sprawdzenia przerwy na zamku.
Tłoki włożone. Przykręciliśmy pompę oleju - nową.
Po pomalowaniu reszty gratów silnikowych składamy dalej.
W bloku wymieniliśmy też te dwie małe rurki wystające z przodu bloku - stare były mocno skorodowane.
Przygotowana pokrywa rozrządu i koła.
Nieco inaczej niż zwykle - najpierw przykręciliśmy pompę wody do pokrywy rozrządu.
Następnie blacha do bloku i koło zębate wałka rozrządu.
A następnie pokrywa z pompą wody.
Na koniec miska olejowa, żeby zamknąć dół silnika.