Wyciągnąłem silnik z kąta w garażu, czas przygotować go do dalszych prac.
![](img/009_001.jpg)
Skompletowałem koło zamachowe i sprzęgło.
![](img/009_002.jpg)
Przykręciłem koło zamachowe.
![](img/009_003.jpg)
Uzywając specjalnego przyrządu, czyli odciętego wałka wejściowego skrzyni, ustawiłem tarczę sprzęgła.
![](img/009_004.jpg)
I przykręciłem docisk.
![](img/009_005.jpg)
Mało widać, ale skrzynia jest przygotowana przez Dreda - umyta i pomalowana. Założone jest nowe łożysko sprzęgła.
![](img/009_006.jpg)
Założyłem skrzynię na silnik, dość łatwo udało się nałożyć na sprzęgło.
![](img/009_007.jpg)
Przykręciłem śruby mocujące skrzynię do silnika, przygotowałem rozrusznik.
![](img/009_008.jpg)
Rozrusznik na miejscu.
![](img/009_009.jpg)
Całość skręcona razem ląduje pod ścianą i będzie czekać na przyjazd Capri, do którego będę to wkładał. Po zrobieniu zdjęcia złożyłem jeszcze rozrząd, który tu jest jeszcze niegotowy po poprawkach głowicy.
![](img/009_010.jpg)
![](img/009_001.jpg)
Skompletowałem koło zamachowe i sprzęgło.
![](img/009_002.jpg)
Przykręciłem koło zamachowe.
![](img/009_003.jpg)
Uzywając specjalnego przyrządu, czyli odciętego wałka wejściowego skrzyni, ustawiłem tarczę sprzęgła.
![](img/009_004.jpg)
I przykręciłem docisk.
![](img/009_005.jpg)
Mało widać, ale skrzynia jest przygotowana przez Dreda - umyta i pomalowana. Założone jest nowe łożysko sprzęgła.
![](img/009_006.jpg)
Założyłem skrzynię na silnik, dość łatwo udało się nałożyć na sprzęgło.
![](img/009_007.jpg)
Przykręciłem śruby mocujące skrzynię do silnika, przygotowałem rozrusznik.
![](img/009_008.jpg)
Rozrusznik na miejscu.
![](img/009_009.jpg)
Całość skręcona razem ląduje pod ścianą i będzie czekać na przyjazd Capri, do którego będę to wkładał. Po zrobieniu zdjęcia złożyłem jeszcze rozrząd, który tu jest jeszcze niegotowy po poprawkach głowicy.
![](img/009_010.jpg)