Zaczynam teraz przygotowanie alternatora do założenia na silnik. Tak wyglądał po zdjęciu z silnika.

i tylna część.

Wyciągnięty regulator ze szczotkami i kondensator.

Z przedniej części odkręciłem kółko pasowe i wentylator.

Następnie rozkręciłem alternator na pół i wyjąłem wirnik.

Odkręciłlem uzwojenie z tylnej części alternatora.

Zewnętrzna część uzwojenia została pomalowana na zielono (bo tak), obudowa wyczyszczona i pomalowana na srebrno. Śruby, nie tylko alternatora, odrdzewione, wyczyszczone i ocynkowane.

Przykręciłem na miejsce uzwojenie alternatora i wymieniłem łożysko tylne.

A potem i przednie, znajdujące się w obudowie.

Złożyłem ze sobą dwie połówki.

Następnie skręciłem je ze sobą tymi czterema długimi śrubami i przygotowałem wszystkie części składowe wiatraka i kółka pasowego.

Przód już gotowy.

Z tyłu przykręciłem z powrotem kondensator i regulator napięcia. Nie wymieniałem tego na nowe, nie było potrzeby.

Alternator gotowy. Wygląda zdecydowanie lepiej niż poprzednio, nie?

Gotowy alternator przykręciłe do silnika.



i tylna część.

Wyciągnięty regulator ze szczotkami i kondensator.

Z przedniej części odkręciłem kółko pasowe i wentylator.

Następnie rozkręciłem alternator na pół i wyjąłem wirnik.

Odkręciłlem uzwojenie z tylnej części alternatora.

Zewnętrzna część uzwojenia została pomalowana na zielono (bo tak), obudowa wyczyszczona i pomalowana na srebrno. Śruby, nie tylko alternatora, odrdzewione, wyczyszczone i ocynkowane.

Przykręciłem na miejsce uzwojenie alternatora i wymieniłem łożysko tylne.

A potem i przednie, znajdujące się w obudowie.

Złożyłem ze sobą dwie połówki.

Następnie skręciłem je ze sobą tymi czterema długimi śrubami i przygotowałem wszystkie części składowe wiatraka i kółka pasowego.

Przód już gotowy.

Z tyłu przykręciłem z powrotem kondensator i regulator napięcia. Nie wymieniałem tego na nowe, nie było potrzeby.

Alternator gotowy. Wygląda zdecydowanie lepiej niż poprzednio, nie?

Gotowy alternator przykręciłe do silnika.

