Z przodu silnika został przykręcony kolejny wymiennik ciepła, tym razem między cieczą chłodzącą a wodą zewnętrzną. Pełni on funkcje chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
Pod nim znalazła się pompa cieczy chłodzącej - jest pod kółkiem pasowym. Przykręcone zostało też koło pasowe wału korbowego.
Odnowiona została też pompa wody zewnętrznej. Pompuje ona wodę z zewnątrz łodzi przez wszystkie wymienniki ciepła.
Następnie odnowione i przykręcone było całe mnóstwo drobnych rzeczy. Na koniec Michał podłączył kilka tymczasowych kabelków potrezbnych do uruchomienia silnika.
Tu widok z przodu na gotowy silnik. Widać duży biały filtr oleju, mosiężną obudowę pompy wody zewnętrznej (środek jest wyjęty, żeby nie pracował na sucho) i alternator.
Z tej strony widać sporo rurek - paliwowych i od układu chłodzenia.
Pierwsze odpalenie udało się znakomicie, ale można powiedzieć, że silnik nie do końca był dobrze wyregulowany :).
Po kilku poprawkach związanych z wtryskami i pompą wtryskową efekt (jeszcze nie do końca) końcowy wygląda tak:
Pod nim znalazła się pompa cieczy chłodzącej - jest pod kółkiem pasowym. Przykręcone zostało też koło pasowe wału korbowego.
Odnowiona została też pompa wody zewnętrznej. Pompuje ona wodę z zewnątrz łodzi przez wszystkie wymienniki ciepła.
Następnie odnowione i przykręcone było całe mnóstwo drobnych rzeczy. Na koniec Michał podłączył kilka tymczasowych kabelków potrezbnych do uruchomienia silnika.
Tu widok z przodu na gotowy silnik. Widać duży biały filtr oleju, mosiężną obudowę pompy wody zewnętrznej (środek jest wyjęty, żeby nie pracował na sucho) i alternator.
Z tej strony widać sporo rurek - paliwowych i od układu chłodzenia.
Pierwsze odpalenie udało się znakomicie, ale można powiedzieć, że silnik nie do końca był dobrze wyregulowany :).
Po kilku poprawkach związanych z wtryskami i pompą wtryskową efekt (jeszcze nie do końca) końcowy wygląda tak: