Z przodu silnika został przykręcony kolejny wymiennik ciepła, tym razem między cieczą chłodzącą a wodą zewnętrzną. Pełni on funkcje chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.

Pod nim znalazła się pompa cieczy chłodzącej - jest pod kółkiem pasowym. Przykręcone zostało też koło pasowe wału korbowego.

Odnowiona została też pompa wody zewnętrznej. Pompuje ona wodę z zewnątrz łodzi przez wszystkie wymienniki ciepła.

Następnie odnowione i przykręcone było całe mnóstwo drobnych rzeczy. Na koniec Michał podłączył kilka tymczasowych kabelków potrezbnych do uruchomienia silnika.

Tu widok z przodu na gotowy silnik. Widać duży biały filtr oleju, mosiężną obudowę pompy wody zewnętrznej (środek jest wyjęty, żeby nie pracował na sucho) i alternator.

Z tej strony widać sporo rurek - paliwowych i od układu chłodzenia.

Pierwsze odpalenie udało się znakomicie, ale można powiedzieć, że silnik nie do końca był dobrze wyregulowany :).

Po kilku poprawkach związanych z wtryskami i pompą wtryskową efekt (jeszcze nie do końca) końcowy wygląda tak:

Pod nim znalazła się pompa cieczy chłodzącej - jest pod kółkiem pasowym. Przykręcone zostało też koło pasowe wału korbowego.

Odnowiona została też pompa wody zewnętrznej. Pompuje ona wodę z zewnątrz łodzi przez wszystkie wymienniki ciepła.

Następnie odnowione i przykręcone było całe mnóstwo drobnych rzeczy. Na koniec Michał podłączył kilka tymczasowych kabelków potrezbnych do uruchomienia silnika.

Tu widok z przodu na gotowy silnik. Widać duży biały filtr oleju, mosiężną obudowę pompy wody zewnętrznej (środek jest wyjęty, żeby nie pracował na sucho) i alternator.

Z tej strony widać sporo rurek - paliwowych i od układu chłodzenia.

Pierwsze odpalenie udało się znakomicie, ale można powiedzieć, że silnik nie do końca był dobrze wyregulowany :).

Po kilku poprawkach związanych z wtryskami i pompą wtryskową efekt (jeszcze nie do końca) końcowy wygląda tak: