Głowice pomalowałem w międzyczasie. Przygotowałem części, żeby je poskładać.
Założyłem uszczelniacze zaworowe. Tu już są te nowszego typu.
Następnie założyłem i zapiąłem sprężyny zaworowe.
Mam też już pomalowaną pokrywę rozrządu. Stara pompa wody jest użyta jako zaślepka :). Wyjąłem z pokrywy na prasie łożysko wiatraka.
Założyłem nowy uszczelniacz i wcisnąłem nowe łożysko.
Ale najlepsze przed nami - mam właściwe pierścienie! Tłoki były umyte już wcześniej, więc możemy od razu przystąpić do montażu. Jak ja przygotowywałem pokrywę rozrządu to Adam sprawdził i poprawił wszystkie luzy na pierścieniach.
Pierwszy tłok włożony.
I przykręcony.
Potem poszło już szybko. Mamy założone wszystkie cztery.
Rozkręciłem pompę oleju. Jest używana, ale wygląda nadspodziewanie dobrze. Oczywiście porządnie ją wyczyściłem.
Przykręciłem pompę oleju do bloku i nałożyłem smaru montażowego.
Przykręciłem pokrywkę pompy.
Założyłem uszczelniacze zaworowe. Tu już są te nowszego typu.
Następnie założyłem i zapiąłem sprężyny zaworowe.
Mam też już pomalowaną pokrywę rozrządu. Stara pompa wody jest użyta jako zaślepka :). Wyjąłem z pokrywy na prasie łożysko wiatraka.
Założyłem nowy uszczelniacz i wcisnąłem nowe łożysko.
Ale najlepsze przed nami - mam właściwe pierścienie! Tłoki były umyte już wcześniej, więc możemy od razu przystąpić do montażu. Jak ja przygotowywałem pokrywę rozrządu to Adam sprawdził i poprawił wszystkie luzy na pierścieniach.
Pierwszy tłok włożony.
I przykręcony.
Potem poszło już szybko. Mamy założone wszystkie cztery.
Rozkręciłem pompę oleju. Jest używana, ale wygląda nadspodziewanie dobrze. Oczywiście porządnie ją wyczyściłem.
Przykręciłem pompę oleju do bloku i nałożyłem smaru montażowego.
Przykręciłem pokrywkę pompy.