Głowice pomalowałem w międzyczasie. Przygotowałem części, żeby je poskładać.



Założyłem uszczelniacze zaworowe. Tu już są te nowszego typu.



Następnie założyłem i zapiąłem sprężyny zaworowe.



Mam też już pomalowaną pokrywę rozrządu. Stara pompa wody jest użyta jako zaślepka :). Wyjąłem z pokrywy na prasie łożysko wiatraka.



Założyłem nowy uszczelniacz i wcisnąłem nowe łożysko.



Ale najlepsze przed nami - mam właściwe pierścienie! Tłoki były umyte już wcześniej, więc możemy od razu przystąpić do montażu. Jak ja przygotowywałem pokrywę rozrządu to Adam sprawdził i poprawił wszystkie luzy na pierścieniach.



Pierwszy tłok włożony.



I przykręcony.



Potem poszło już szybko. Mamy założone wszystkie cztery.





Rozkręciłem pompę oleju. Jest używana, ale wygląda nadspodziewanie dobrze. Oczywiście porządnie ją wyczyściłem.



Przykręciłem pompę oleju do bloku i nałożyłem smaru montażowego.



Przykręciłem pokrywkę pompy.