Głowice pomalowałem w międzyczasie. Przygotowałem części, żeby je poskładać.

Założyłem uszczelniacze zaworowe. Tu już są te nowszego typu.

Następnie założyłem i zapiąłem sprężyny zaworowe.

Mam też już pomalowaną pokrywę rozrządu. Stara pompa wody jest użyta jako zaślepka :). Wyjąłem z pokrywy na prasie łożysko wiatraka.

Założyłem nowy uszczelniacz i wcisnąłem nowe łożysko.

Ale najlepsze przed nami - mam właściwe pierścienie! Tłoki były umyte już wcześniej, więc możemy od razu przystąpić do montażu. Jak ja przygotowywałem pokrywę rozrządu to Adam sprawdził i poprawił wszystkie luzy na pierścieniach.

Pierwszy tłok włożony.

I przykręcony.

Potem poszło już szybko. Mamy założone wszystkie cztery.


Rozkręciłem pompę oleju. Jest używana, ale wygląda nadspodziewanie dobrze. Oczywiście porządnie ją wyczyściłem.

Przykręciłem pompę oleju do bloku i nałożyłem smaru montażowego.

Przykręciłem pokrywkę pompy.


Założyłem uszczelniacze zaworowe. Tu już są te nowszego typu.

Następnie założyłem i zapiąłem sprężyny zaworowe.

Mam też już pomalowaną pokrywę rozrządu. Stara pompa wody jest użyta jako zaślepka :). Wyjąłem z pokrywy na prasie łożysko wiatraka.

Założyłem nowy uszczelniacz i wcisnąłem nowe łożysko.

Ale najlepsze przed nami - mam właściwe pierścienie! Tłoki były umyte już wcześniej, więc możemy od razu przystąpić do montażu. Jak ja przygotowywałem pokrywę rozrządu to Adam sprawdził i poprawił wszystkie luzy na pierścieniach.

Pierwszy tłok włożony.

I przykręcony.

Potem poszło już szybko. Mamy założone wszystkie cztery.


Rozkręciłem pompę oleju. Jest używana, ale wygląda nadspodziewanie dobrze. Oczywiście porządnie ją wyczyściłem.

Przykręciłem pompę oleju do bloku i nałożyłem smaru montażowego.

Przykręciłem pokrywkę pompy.
