Ostatnią aktualizację skończyliśmy na praktycznie zamkniętej kabinie. Kolega blacharz jednak nie był do końca zadowolony z tylnej ściany kabiny.
Teraz był czas na zajęcie się tym. Środkowa część ostatecznie została wycięta i dorobiona została od nowa.
I wspawana nowa na miejsce.
I z powrotem do kabiny.
Dookoła tylnej szyby dorobiony został element taki, jak w oryginale.
Wzmocnienia tylnej ścianki.
Przymiarki kanapy i kolumny kierowniczej. Ustalaliśmy niezbędne wymiary.
Naprawione zostały też drzwi. Zaspawane wszystkie niepotrzebne otwory w ich poszyciu.
Fragmenty kiepsko pospawane podczas obniżania dachu zostały wycięte i zrobione od nowa.
Dół poszycia drzwi został zrobiony od nowa.
Podobnie wewnętrzna część dołu drzwi.
Ogarnięte też zostało wzmocnienie pod zawias drzwi.
I tylny narożnik.
Ustalaliśmy też które otwory mają zostać, a któe mają być zaspawane. Bardzo dużo było zaspawanych.
Zaspawane też były dwie prostokątne dziury z poprzedniego zdjęcia.
Podczas cięcia drzwi do obniżania dachu pocięte zostały też prowadnice szyb w drzwiach. Nie będą nawet używane w tej części, bo szyby są dość niskie, ale jest to wyświechtane. Tyle tylko, że nie ma się tu jak dostać, żeby to wyciąć :).
Z drugiej strony podobnie.
Naprawione drzwi już w kabinie. Pasowanie szczelin dookoła nich jest świetne.
W drugich drzwiach też widać sporo zaspawanych niepotrzebnych otworów.
Teraz był czas na zajęcie się tym. Środkowa część ostatecznie została wycięta i dorobiona została od nowa.
I wspawana nowa na miejsce.
I z powrotem do kabiny.
Dookoła tylnej szyby dorobiony został element taki, jak w oryginale.
Wzmocnienia tylnej ścianki.
Przymiarki kanapy i kolumny kierowniczej. Ustalaliśmy niezbędne wymiary.
Naprawione zostały też drzwi. Zaspawane wszystkie niepotrzebne otwory w ich poszyciu.
Fragmenty kiepsko pospawane podczas obniżania dachu zostały wycięte i zrobione od nowa.
Dół poszycia drzwi został zrobiony od nowa.
Podobnie wewnętrzna część dołu drzwi.
Ogarnięte też zostało wzmocnienie pod zawias drzwi.
I tylny narożnik.
Ustalaliśmy też które otwory mają zostać, a któe mają być zaspawane. Bardzo dużo było zaspawanych.
Zaspawane też były dwie prostokątne dziury z poprzedniego zdjęcia.
Podczas cięcia drzwi do obniżania dachu pocięte zostały też prowadnice szyb w drzwiach. Nie będą nawet używane w tej części, bo szyby są dość niskie, ale jest to wyświechtane. Tyle tylko, że nie ma się tu jak dostać, żeby to wyciąć :).
Z drugiej strony podobnie.
Naprawione drzwi już w kabinie. Pasowanie szczelin dookoła nich jest świetne.
W drugich drzwiach też widać sporo zaspawanych niepotrzebnych otworów.