Ostatnią aktualizację skończyliśmy na praktycznie zamkniętej kabinie. Kolega blacharz jednak nie był do końca zadowolony z tylnej ściany kabiny.

Teraz był czas na zajęcie się tym. Środkowa część ostatecznie została wycięta i dorobiona została od nowa.

I wspawana nowa na miejsce.



I z powrotem do kabiny.

Dookoła tylnej szyby dorobiony został element taki, jak w oryginale.

Wzmocnienia tylnej ścianki.

Przymiarki kanapy i kolumny kierowniczej. Ustalaliśmy niezbędne wymiary.

Naprawione zostały też drzwi. Zaspawane wszystkie niepotrzebne otwory w ich poszyciu.

Fragmenty kiepsko pospawane podczas obniżania dachu zostały wycięte i zrobione od nowa.

Dół poszycia drzwi został zrobiony od nowa.

Podobnie wewnętrzna część dołu drzwi.

Ogarnięte też zostało wzmocnienie pod zawias drzwi.

I tylny narożnik.

Ustalaliśmy też które otwory mają zostać, a któe mają być zaspawane. Bardzo dużo było zaspawanych.

Zaspawane też były dwie prostokątne dziury z poprzedniego zdjęcia.

Podczas cięcia drzwi do obniżania dachu pocięte zostały też prowadnice szyb w drzwiach. Nie będą nawet używane w tej części, bo szyby są dość niskie, ale jest to wyświechtane. Tyle tylko, że nie ma się tu jak dostać, żeby to wyciąć :).

Z drugiej strony podobnie.

Naprawione drzwi już w kabinie. Pasowanie szczelin dookoła nich jest świetne.





W drugich drzwiach też widać sporo zaspawanych niepotrzebnych otworów.


Teraz był czas na zajęcie się tym. Środkowa część ostatecznie została wycięta i dorobiona została od nowa.

I wspawana nowa na miejsce.



I z powrotem do kabiny.

Dookoła tylnej szyby dorobiony został element taki, jak w oryginale.

Wzmocnienia tylnej ścianki.

Przymiarki kanapy i kolumny kierowniczej. Ustalaliśmy niezbędne wymiary.

Naprawione zostały też drzwi. Zaspawane wszystkie niepotrzebne otwory w ich poszyciu.

Fragmenty kiepsko pospawane podczas obniżania dachu zostały wycięte i zrobione od nowa.

Dół poszycia drzwi został zrobiony od nowa.

Podobnie wewnętrzna część dołu drzwi.

Ogarnięte też zostało wzmocnienie pod zawias drzwi.

I tylny narożnik.

Ustalaliśmy też które otwory mają zostać, a któe mają być zaspawane. Bardzo dużo było zaspawanych.

Zaspawane też były dwie prostokątne dziury z poprzedniego zdjęcia.

Podczas cięcia drzwi do obniżania dachu pocięte zostały też prowadnice szyb w drzwiach. Nie będą nawet używane w tej części, bo szyby są dość niskie, ale jest to wyświechtane. Tyle tylko, że nie ma się tu jak dostać, żeby to wyciąć :).

Z drugiej strony podobnie.

Naprawione drzwi już w kabinie. Pasowanie szczelin dookoła nich jest świetne.





W drugich drzwiach też widać sporo zaspawanych niepotrzebnych otworów.
